Komend voorjaar zal er binnen de parochie weer een vormselviering zijn. Op zondagochtend 5 oktober zullen we starten met een nieuwe groep vormelingen.
Kinderen die hiervoor in aanmerking komen (globaal gezegd “de groepers 8″) hebben een uitnodiging per brief ontvangen. Heeft u deze begin september niet ontvangen, maar zou uw zoon/dochter ook willen aansluiten bij ons project ” Vormselkracht”, dan kunt u een mail sturen naar vormsel@katholiekamersfoort.nl
Hartelijke groet en wie weet tot 5 oktober om 10.15 uur in De Pastorie van het Eucharistisch Centrum (St. Martinuskerk).
Klaartje en Jacqueline, vormselwerkgroep